Diam bukan bererti membisu

Assalamualaikum wrt.

Stelah sekian lama saya merasakan sudah terlalu lama saya meninggalkan dunia blog ini. Sebenarnya bukan blog ini yang saya tinggalkan. Saya masih menulis blog tapi bukan disini. ianya di kampungwifi yang pada masa yang sama saya menjalankan beberapa kajian tentang teknologi tersebut. Dengan yang demikian saya perlu menumpukan sesuatu untuk saya lebih fokus dalam apa yang saya kerjakan.

Diam tidak bermaksud saya membisu sepanjang saya tidak menulis disini. Tiap hari curahan doa kepada yang Maha kuasa kita sering lakukan demi saudara2 kita dan agama Islam yang kian teraniaya setiap hari. Bertubi2 cerita sedih dan khabar kematian yang membuatkan kita bertitis air mata mengenangkan nasib2 saudara kita yang dibunuh seperti main game.

Umat Islam kini perlu bersatu dalam menegakkan agama Allah yang sering diperlekehkan oleh dunia luar terutama yahudi.

Saya ada sedikit cerita dari sebuah ceramah dimana suatu masa dahulu tentang bangsa yang kuat berdusta iaitu tak lain dan tak bukan yahudi laknatullah. Bangsa ini merupakan musuh yang perlu dihapuskan kerana dibenci oleh orang2 kristian. Bayangkan lah, orang kristian pun tak suka yahudi ni. Sebab orang kristian menganggap yang bangsa yang paling bahaya didunia ialah yahudi. Mereka sendiri mengakui akan kehebatan orang yahudi. Lalu mereka berbunuh2 la.

Tiba suatu masa pula dimana ISLAM pula menjadi suatu kuasa besar dan amat digeruni. Kristian yang memusuhi yahudi ini, boleh bersatu dengan mereka hanya semata2 ingin menjatuhkan ISLAM. Dan ianya terjadi pada harini dimana penaja utama mereka iaitu Amerika mengeluarkan belanja yang banyak bagi program ketenteraan kepada yahudi.

Bangsa yang kuat berdusta ini juga menjadi mangsa kekejaman Nazi suatu masa dahulu gara2 berdusta. Inilah satu2nya bangsa didunia yang membenarkan penganutnya membunuh para penganut agama lain.

Berjihadlah kita semua di jalan Allah kerana musuh2 Islam berada dimana2 sahaja.
boikot lah segala barang yang berkaitan dgn musuh2 kita ni.
boleh semak dilaman web PPIM.

Comments

Popular posts from this blog

Kepada pekerja syif macam saya khususnya

Siapa Kata Bila duit Hantaran Rendah, lelaki tidak hargai Perkahwinan?

Harry Porter