Proses daripada niat

Saya rasa harini la balik rumah paling lewat oleh sebab berbincang bisnes dengan rakan busines dan juga rakan2 saya yang lain. Harini juga saya banyak berkongsi pandangan dengan leader saya iaitu cik Erli. Seorang wanita yang kuat bekerja, yang perjalanan dia dalam bisnes ini adalah sama sahaja seperti yang sedang saya lalui sekarang. Dan tidak hairan jika diizinkan Allah, saya bakal berada ditempatnya. Juga saya amat senang hati untuk berkongsi pengalaman saya yang tak seberapa dalam bisnes ini.

Walaupun saya kurang meletakkan komitmen didalam perniagaan ini kerana saya mempunyai pekerjaan lain, saya masih lagi mendapat sokongan dari rakan2 seperjuangan saya yang hari2 tidak putus memberi saya semangat untuk terus berjaya. Saya selalu berasa agak lemah jika berkeseorangan. Mujur ada sebuah komuniti yang wujud dalam hidup saya dan membantu saya dalam mencapai matlamat hidup.

Tadi banyak berbincang tentang kesungguhan dalam perkara yang kita niatkan. Kalini kami di seru untuk mendoublekan usaha yang telah dilakukan sebelum ini.

Sudah sampai masanya untuk memproses niat yang telah dicapai.

Comments

Popular posts from this blog

Kepada pekerja syif macam saya khususnya

Siapa Kata Bila duit Hantaran Rendah, lelaki tidak hargai Perkahwinan?

Harry Porter