Aktiviti masa lapang

Pada hari sabtu lepas, aku pergi ke Pusat pertuturan Kiu di Kampung Pandan. Sekolah khas untuk kanak-kanak yang kurang pendengaran. Kehadiran aku disana adalah untuk membantu mengecat bangunan sekolah tersebut. Pada hari tersebut, seramai 3 muslimin hadir bagi kerja-kerja mengecat dinding. Terdiri daripada Rahman, Hadi dan aku sendiri. Tidaklah cat untuk keseluruhan. Lebih kurang 40% bangunan ini di cat oleh Halaqian pada minggu lepas dan sambungannya pada kali ini. Aku tidak dapat menghadirkan diri pada program gotong royong yang lepas kerana hari tersebut jatuh pada hari aku bekerja.


sukarelawan HALAQAH.NET sedang melakukan kerja kerja mengecat



adik adik dari sekolah ini yang sedang tuisyen




sebelum


selepas


sebelum


selepas


sebelum


selepas


calon-calon UPSR...doakanlah kejayaan mereka


keseluruhan bangunan sekolah yang telah di cat


Kredit to Rahmanw yang ambil gambar ni.

Comments

kak faseh said…
Assalamualaikum
Syukran d atas sumbangan tenaga oleh fauzy dan sahabat2 halaqian yang lain...terharu dengan sumbangan yang di berikan...
hanya Allah yang dapat balas jasa kalian...

Popular posts from this blog

Kepada pekerja syif macam saya khususnya

Siapa Kata Bila duit Hantaran Rendah, lelaki tidak hargai Perkahwinan?

Harry Porter