Penemuan bernilai

Kali ini penulis terbang secara maya ke negara Palestin, bumi yang sering ditindas oleh rejim zionis. Penulis melawat sekitar masjid Al-Aqsa(harap tak keliru dimana sebenarnya masjid itu(boleh rujuk posting terdahulu)). Sedikit maklumat yang penulis dapat dari seorang teman yang berjuang menentang musuh Islam.

Saat ini, semua pihak menyadari bahwa Rejim Zionis lambat laun akan menghancurkan Baitul Maqdis. Rejim Zionis mendakwa, langkahnya itu bertujuan untuk membangunkan kembali Kuil Sulaiman yang berabad-abad lalu berdiri di bawah bangunan Masjid Al-Aqsha. Dalam pandangan kelompok radikal Yahudi, kerosakan itu merupakan syarat munculnya penyelamat utama. Namun hingga kini, rejim Zionis tidak mempunyai maklumat yang kukuh atas dakwaannya itu. Bahkan, kelompok Yahudi Ortodoks Baitul Maqdis beberapa waktu lalu menyatakan bahawa Masjid Al-Aqsha adalah milik ummat Islam. Di samping itu, mereka juga mengecam kerosakan yang dilakukan Rejim Zionis terhadap masjid ini. Secara umum, sejumlah besar orang Yahudi sebenarnya tidak meyakini bahawa masjid Masjid Al-Aqsha berdiri di atas binaan Kuil Sulaiman. Disini wujud PEMBOHONGAN BESAR yahudi laknatullah nak menghancurkan Islam.

Apa yang menarik perhatian, dalam operasi penggalian di Bab Al-Magharibah ini menemui peninggalan sebuah masjid kuno. Berkait dengan masalah ini seorang arkeologi Yahudi, Youfal Barouh, mengakui penemuan masjid ini pada tahun 2004. Menurutnya, masjid itu berkait rapat dengan masa kejayaan Ayoubi. Tetapi pihak pihak rejim zionis merahsiakan kebenaran ini. Rejim zionis juga merosakan tembih di sebelah barat Masjid Al-Aqsa dengan alasan untuk membina jambatan. Hal ini bertentangan dengan peraturan yang telah ditetapkan oleh PBB bagi melindungi tempat bersejarah. Hal ini meliputi sejarah panjang dan pernah menjadi pusat semu agama samawi.

Seterusnya penulis terbang semula ke Malaysia untuk menulis blog supaya dapat di jelaskan kebenaran yang berlaku di Palestin. Semoga sinar menerangi setiap kegelapan.

Comments

Popular posts from this blog

Siapa Kata Bila duit Hantaran Rendah, lelaki tidak hargai Perkahwinan?

Harry Porter

Kepada pekerja syif macam saya khususnya