Tahun yang berulang

Tik tok tik tok. Tepat jam 12 tengah malam, aku sudah mulai rasa semakin berusia. Pada hari ini 4 Ogos 2009, genap 23 tahun aku berada di dunia ini. Masa yang begitu pantas meninggalkan kita. Aku sering terfikir yang zaman sekolah dulu yang penuh dengan warna warni keriangan. Kini, tanggungjawab semakin besar juga disusuli dengan cita2 melakar sesuatu yang bermanfaat di dunia ini selagi mampu menghembuskan nafas untuk bekalan akhirat.Gambar diatas semasa di pejabat. Saja tunjuk kasut baru. hehe.

Dengan umur yang baru ini, aku ingin terus mengusahakan apa yang telah aku usahakan sehingga aku memutuskan untuk berehat.

Comments

phewwwwww, bau kedai la =P

selamat menyambut ulang tahun yg ke 23 =)

Popular posts from this blog

Kepada pekerja syif macam saya khususnya

Siapa Kata Bila duit Hantaran Rendah, lelaki tidak hargai Perkahwinan?

Harry Porter