Ulantahun hari lahir ku ke 22

Akhirnya aku berkesempatan juga menulis pada hari ulangtahun kelahiran aku sendiri. Biarpun agak sibuk dengan kerja dan juga tugas, namun berkesempatan juga melayani rakan2 yang setia mengekalkan ukhwah. Tak lupa juga kepada kawan lama yang da lama tak contact. Macam tak caye je. Berikut adalah list yang sudi wish kat aku.

dayah
nurul
darwies
enor
niza

iwan
kupol

siti
kak zaiti
kak faseh
kak za
kak wani
hanif
marlina
zul

hannah
maryam
ain
alin (kawan dak atul)
hawa

mak andak

nadira

sapid
jana
alin
aleyya

hafiq
eppy
ani
aiza
nazrul
nadia

Nama di kumpulkan mengikut kumpulan tertentu kerana aku ni ada macam2 kawan. Tahun ni rasa wish makin berkurangan tak macam tahun2 lepas. Berduyun mesej masuk bila jam 12 tgh malam. Tapi skrg tak. Tu maknanya da semakin berusia.

Semuanya ucap lebih kurang "selamat hari lahir, semoga dimurahkan rezeki dan panjang umur dan dipertemukan jodoh".

adeh, bab jodoh ni lemah seket.. he.

semenjak masuk umur 22 tahun ini, aku sudah mulakan satu cara hidup baru iaitu mahu lebih berfikiran matang. Perangai budak2 pun macam da kurang sikit.

Comments

Popular posts from this blog

Kepada pekerja syif macam saya khususnya

Siapa Kata Bila duit Hantaran Rendah, lelaki tidak hargai Perkahwinan?

Harry Porter